23 mars 2009

jag skulle ta dig dit nu, om jag kunde. men det kan jag inte. så vi dricker kaffe tills alla drömmar blivit verklighet. annat också, men mest kaffe. lyssnar på bob dylan och längtar till 2012 då vi också kommer vara så snygga och så fantastiska. som tjugofyraåriga dylan var, alltså. vi vill tryggligga bredvid någon vi tycker om men vågar inte säga att "du, det är ju dig jag vill ha, fattar du inte" så istället sitter vi. mittemot, vid köksbordet. tänker på havreflarnsrelationen vi skulle kunna ha. havreflarnsrelationen vi kanske önskade oss men inte fick. och vi dricker vårt kaffe. ser ut genom fönstret när i want you spelas och liksom nyper tag under huden. hårt. vill ge dig allt du drömmer om men klumpiga kyssar är redan då och längesen och jag kan inte. men jag skulle ta dig dit nu, om jag kunde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar