24 januari 2010

jag vet inte vem du är, men nu skriver jag för dig.

5 kommentarer:

  1. hur menar du nu fina du

    SvaraRadera
  2. jag fick hjärtont av en person, en blogg. tror det kan hjälpa den i alla fall lite lite att jag skriver.

    SvaraRadera
  3. åh, ledsen att det blev så ): Jag tycker alltid såna saker har en tendens att bli extra jobbiga på så fina platser. Eller kanske mer platser där man fått för sig att allt ska bli bättre och lättare, det får mig alltid att känna mig extra miserabel och förkrossad. Hoppas ni lyckas reda ut ert förhållande så det blir ett magiskt Paris istället.

    & du behöver verkligen inte tacka för att jag läser, det gör jag för min egen skull. Dina fina texter gör mig glad, även när de är sorgsna, och får det att göra mindre ont i hjärtat. Plus, det kanske bästa, de gör det lättare när man försöker hålla fast vid tron på riktig kärlek när alla andra bara avfärdar en som naiv och säger att det aldrig kan sluta bra, ungefär. Så tack du!

    SvaraRadera
  4. finfint. åh,!
    vi kan göra en kort brevväxling, jag kan skicka något att hänga på väggen (har ändå golvet fullt med papper och så.jisses.) och kanske något annat som gör mig glad. och du kan göra dessamma? om du tycker det låter bra, såklart.

    brev är charmigt. slumpmässiga möten är ännu lite charmigare.

    SvaraRadera