02 juli 2009

jag vet inte vem jag hade varit utan den där sommaren för fyra år sen. utan hon med citaten och hennes sms ("jag skulle vilja vara hos dig och blåsa såpbubblor över dig, leta magiska fläckar på din hud och få dig att skratta"). utan han med stjärnor under ögonen som 45 mil bort spelade kent för mig på gitarr när jag ringde och väckte honom. utan hon som alltid lämnade en doft av klippotekets hårspray efter sig på min kudde. utan hon som såg på dawsons creek och var den klokaste jag nånsin skulle komma att träffa. jag vet verkligen inte alls vem jag hade varit.

5 kommentarer:

  1. Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig. Du, jag, Dawsons creek och att det trots allt värmer i magen när du säger att jag är klok. <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. jag vet inte vem du är men kan du inte bara ge ut en jävla bok ?
    jag vill ha dig i min bokhylla.

    SvaraRadera
  3. Jag älskar allt du skriver.

    SvaraRadera
  4. åh vad jag gillar din blogg. vad du skriver och hur du skriver det. hittade just hit och det påverkade helt klart mina tankar i en bra riktning.

    /elin
    http://ghettoisation.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. aah, jag kan läsa dina inlägg hur många gånger som helst, du är så jävla bra, jag älskar allt du skriver.

    tack för kommentarerna och låtlistan :*

    SvaraRadera